22 Eylül 2011 Perşembe

Keçe sepet

Kızımın oyuncakları için keçeden bir sepet hazırladım;





 Sepetin kendisini, kalın keçe ile, dış süslemelerini ince sert keçe ile ve yıkanabilmesi açısından dikerek yaptım;



Sepetin yapımında önce tabanı için 40 cm. çapında daire kestim, yanlar için de 5 cm. kalınlığında şeritler kesip, önce dikine olarak şeritleri tabana diktim. Sonra enine olarak diğer şeritleri sepet örgüsü şeklinde geçirerek uçlarını birleştirdim. Yaklaşık iki tabaka kalın keçe kullanmış oldum;


  
Canı ne isterse içine onu koyuyor kızım, çok sevdi bu sepeti:))




Evin içinde şirin bir obje oldu:)))




Sevgiler hepinize..

34 yorum:

  1. Gördümde böylesine güzel hiç sepet görmedim. Sevmemek mümkünmü?!Çok güzel olmuş.Kızınıza da süslü bir sepet çok yakışır. Elerinize sağlık nazar değmesin.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş.çok beğendim.bende yapmayı denemek istiyorum.eollerinize sağlık.süper fikir...

    YanıtlaSil
  3. çok şeker gerçekten de...

    YanıtlaSil
  4. çok beğendim ne güzelde anlatmışsın...

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım ellerine sağlık epeyde büyük olmuş herhalde, bayağı oyuncak almış...Kızın güle güle kullansın...

    YanıtlaSil
  6. harika olmuş, nefis bir çalışma..

    YanıtlaSil
  7. Sabah sabah ne güzel...gözlere şenlik:)İyi günlerde kullansın güzel kızınız.

    YanıtlaSil
  8. cidden öyle sabah sabah iyi geldi :D:D ay bu sepet sevilmez mi ne kadar emek var üzerinde kelbekler çiçekler hepsi de çok güzeller cnm o güzel ellerine saglık ya şu eşşek oyuncakta çok tatlı:D öpt cnm şirin kızın güle güle toplasın oyuncaklarını:))

    YanıtlaSil
  9. bu şahane bi şey olmuş ellerinize sağlık, kızın güle güle kullansın:)

    YanıtlaSil
  10. ekranımı bir açtım.blogun kenarında sepetini gördüm,pembiş pembiş bana katıyor.senin evin de çocuk olmak istedim.canım ellerine sağlık harika fikirler yaratıyorsun.kızınla,ailenle en güzel günleri yaşamanı dilerim.

    YanıtlaSil
  11. Günaydın nekadar şirin olmuş eline sağlık ..

    YanıtlaSil
  12. harika bir sepet olmuş:)) kızın sevmekte çok haklı:)))

    YanıtlaSil
  13. nefis olmuş bayıldım gerçekten...

    YanıtlaSil
  14. Çok tatlı olmuş! Ellerinize sağlık! Kızınız olasım geldi :D

    SEVGİLER! ;)

    YanıtlaSil
  15. bayıldım çok güzel olmuş ellerinize sağlık :) kızınız da güle güle kullansın....

    YanıtlaSil
  16. Çok cici olmuş gerçekten ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  17. ellerinize sağlık çok hoş ve orjinal bir çalışma olmuş. ben çok beğendim. kızınız da güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  18. Oi Elise, seus trabalhos são lindos, e esse cesto ficou muito delicado!!
    Parabéns!!!
    Veruska

    YanıtlaSil
  19. çok güzel olmuş bayıldım hefes ediyorum bende yapmak için çocukta yok :)

    YanıtlaSil
  20. beğenilmeyecek sevilmeyecek gibi değil ki:) ben de çok beğendim... şayet dikişten anlasam kedişimin ortalığa saçılan başa çıkamadığım oyuncakları için denerdim:)
    ellerine ve emeğine sağlık...
    prensesin iyi günlerde kullansın inşallah...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  21. Çok güzel olmuş, örgü sepeti, havlu sepeti gibi farklı versiyonları da olabilir, unutmayayım bu fikri, ellerine sağlık, süper anne

    YanıtlaSil
  22. sevilmeyecek gibi değilki kocaman kadın dibim düştü resmen.çok beğendim.maharetinize ve yaratıcılığınıza hep söylüyorum hayranım.elleriniz dert görmesin...

    YanıtlaSil
  23. Çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için. Ben de çok sevdim bu sepeti, sanırım kendi oyuncaklarım:))için de yapacağım.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  24. ay ne sevimli olmuş

    eline sağlık olsun :)

    YanıtlaSil
  25. Muhabbet sofrası, çok teşekkür ederim:))
    Luzdelunna; thank you very much:)

    YanıtlaSil
  26. baharr tadında bir sepet olmuş bu:)
    ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  27. baharr tadında bir sepet olmuş bu:)
    ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  28. çok orjinal bi fikir olmuş sizin sepetinizede kızınızınkinede bayıldım.

    YanıtlaSil
  29. birtutamkekik, yeteneksizin; çok teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  30. Çok beğendim. Ben de denedim bir ara sepet yapmayı biraz zor yoldan sıkıldım ve bıraktım. Fikriniz çok güzel. Daha büyük ölçülerde olur mu sizce.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Zeliha hanım:) Sepetin ebatları birhayli büyük aslında, daha büyük de yapılabilir pek tabi ama fazla da büyük olması şirinliğini kaybettirebilir belki, tercih sizin elbette, sevgiler:)

      Sil
  31. merhaba bende son zamanlarda keçe ile ilgilenmeye başladım ve bu sepetleri görünce bloğunuzu beğendim gerçekten çok güzel olmuşlar bende yapmak istedim o yüzden sorularım olacak 5 cm şeritlerden kaç tane kesmek lazım acaba bir diğer sorumda keçe süslemelerinde kullanılan kalın ip nedir ? sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Esen hanım. Dairenin çapına göre şerit sayısı değişiyor. Bu modelde 22 dikey şerit, 5 yatay şerit var. Keçede isteğinize göre pek çok çeşit ip kullanabilirsiniz, tercih sizin, ancak bana göre en çok domino no:5 keçeye çok yakışıyor.

      Sil