29 Eylül 2011 Perşembe

Dondurma çubukları ile geri dönüşüm çalışmaları

Okullar açılmadan önceki hafta sonu çocuklarla beraber yaptık bu faaliyeti, onlar çubukları boyadılar ve ben de süsledim. Okul açıldığında bu minik cicileri, akadaşlarına hediye ettiler.

Bunlar buzdolabı magnetleri. (Hamur kabartmalarını tabiiki ben yaptım:))


Bunlar kitap ayraçları; (Süs malzemeleri ahşap boncuklardan oluşuyor)


Bunlar çanta için vs. maskotlar; (Kızlara pembe, oğlanlara mavi:))


Bunlar kızlar için tokalar;
Kimisi lastikli, kimisi klipsli. 


Bunlar kızımın ve benim broşlarımız; Pembişler tabiiki kızımın:))


Artan çubuklar ile de kavanozdan böyle bir kalemlik yaptık;


Sevgilerimle..

25 yorum:

  1. Hepsi ama hepsi çok güzel!
    Birbirinden yaratıcı fikirler!!!

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuşlar çok beğendim :))

    YanıtlaSil
  3. Tek kelimeyle ailecek süpersiniz güzelim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. ne güzel düşünülmüş bi çalışma üstelik herbiride ayrı güzellikte elelrinize sağlık!

    YanıtlaSil
  5. yine yaratıcı yine harika olmuş...Ben bir soru sormak istiyorum bu hamur kabartmaları yaparken ille de hazır hamurundan mı almak gerekiyor ?
    Yoksa evde hazırlanabilen bir karışım tarifiniz varmı?
    Yoksa şekerim nerelerden bulabiliriz bu hamurcuğu?

    YanıtlaSil
  6. Çok zevkli ve eğlenceli bir çalışma olmuş güle güle kullanılsın elinize emeğinize sağlık =)
    Selamlar....

    YanıtlaSil
  7. Sevgili semi, pembe, sibel, yasemin, ozra, yolcu;
    hepinize nazik yorumlarınız için çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim:),

    asosh'cuğum, çok teşekkürler:) ben hamur yapma ve açma konusunda özürlü olduğum için:)) hem yemeklerde hem de elişinde hazır hamur kullanıyorum. Hamurun özellikle light olanını tercih ediyorum ki obje üzerinde ağırlık yapmasın diye. hamurlar da elişi ahşap malzemeleri satan yerlerde bulunuyor, Ankarada isen Şık düğmeden alabilirsin. Evde kendin yapmak istersen de benim bir tarifim yok ama Güven abla (herteldeneverything.blogspot.com)hamuru kendisi yapıyor, tarifini de vermişti bloğunda. sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. HARİKA ZEVKLİ VE ÇOK KEYİFLİ ÇALIŞMALAR YAPMIŞSIN..ÇOCUKLAR ÇOK SEVİNMİŞTİR..ELLERİNE SAĞLIK..

    YanıtlaSil
  9. Çocuklarınızın arkadaşı olmak isterdim. Çok güel olmuş hepsi. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. analı kızlı maaşallah süpersiniz.ikinizin de ellerine sağlık.hepsi harikaaaaaaa

    YanıtlaSil
  11. çok cici hepsi. eline sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. çocuk olasım geldi, magnetler şahane olmuş. bende deniycem ilk fırsatta

    YanıtlaSil
  13. Hepsi Süperleer.. gözlerimiz bayram etti.. Attığım dondurma çubuklarına üzüldüm, of ooof.. (^_-)

    YanıtlaSil
  14. bu ne inc e zevk ince fikir
    Bayildim elleriniz e , akliniz asaglik
    Sefa

    YanıtlaSil
  15. yalnız bu kalemlik nefis yahuu. Ben de kalemlik olayına takmışken hazır, çalayım bu fikri hemen, amanııın amanııın

    YanıtlaSil
  16. çocuklar için ne güzel hem el emeğinin değerini anlıyorlar, yaparken de yaratıcılıklarını ortaya koyuyorlar hem de hediyeleşmenin güzelliğini tadıyorlar...
    yaptıklarınızın hepsi çok güzel olmuş...
    hepinizin ellerine sağlık:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  17. ne kadar yaratıcısın cnm inan hiçbir aklıma gelmez broşlar favorim oldu:)

    YanıtlaSil
  18. Güzel ilginç fikirler ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar

    YanıtlaSil
  19. teşekkür ederim ,hemen bilgilendirmişsiniz...Buraya uğramadan edemiyorum...

    YanıtlaSil
  20. dondurma çubuklarını ne güzel kullanmışsınız hepsi birbirinden güzel

    YanıtlaSil
  21. Güzel ve nazik yorumlarınız beni çok mutlu etti, hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlarım:)) sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  22. ayy hepsi birbirinden cici ve güzel olmuş.bayıldım.anneleri gibi çocuklarda maşallah becerikli.elleriniz dert görmesin.bravo..

    YanıtlaSil
  23. Çok quzel olmuşlar ellerinize saqlik

    YanıtlaSil