13 Ağustos 2011 Cumartesi

Tığ İşi Tutacak Örnekleri

Bu tutacaklar epeydir elimdeydi, nihayet bitirebildim:) 
Niyetim beş adet meyveden oluşan bir tutacak seti hazırlamaktı, ama yaparken hadi bundan da olsun, şundan da olsun, bu da eksik kalmasın derken bir baktım 10 tane olmuş, e yeter ama bitireyim artık dedim:))


Bunları evdeki mevcut yünlerden yaptığım için, görüldüğü üzere hepsinin ip türü farklı, kimi merserize, kimi şal ipi vs:))
Ama hepsini de (tok olmaları için) 2 kat yani 2 parça halinde örüp kenarlarından tığla sık iğne yaparak  birleştirdim.
Yapmak isteyen olursa diye detaylı fotoğraflarını vereyim; büyütülünce sayıları vs. kolayca görülür;

Elma ve kivimiz;


Armut ve kiraz;


Üzümlerimiz;


Portakal ve çilek;


Ananas ve karpuzumuz;


Biraz da askıda poz versinler:)))






Bu arada yeni bir seriye daha başladım, inşallah bu kez kısa sürede biter:)))
Kucak dolusu sevgiler....

19 yorum:

  1. Bayıldım,çok güzel olmuşlar.

    YanıtlaSil
  2. şahane ve yine çok değişik olmuşlar ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Doğrusu büyük emek ve sabır ... Sonuç;çok güzel olmuş,bayıldım ! İyi günlerde lezzetli yemeklere el versinler :)

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık hepsi birbirinden harika olmuş..

    YanıtlaSil
  5. Guauuuuuuuuuuuuuuuuu
    I am fascinated by these wonderful works!
    A very warm greeting from Tenerife.

    YanıtlaSil
  6. Çok sevimli olmuş herbiri ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. hepsi ama hepsi çok güzel olmuş. Bayılırım böyle renk renk çeşit çeşit meyvalı şeylere, güle güle kullan

    YanıtlaSil
  8. Yine blogcuları kalbinden vurdun arkadaşım.

    YanıtlaSil
  9. muhteşem. ellerinize sağlık. bende böyle becerikli kadınlar olduğu sürece erkeklerin ve bu dünyanın sırtı yere gelmez :)

    YanıtlaSil
  10. güzel kızım,
    ne çok uğraşmışsın, eline sağlık. Çok beğendim.

    YanıtlaSil
  11. Elinize sağlık hepsi birbirinden güzel olmuş bayıldım :))

    YanıtlaSil
  12. buluşların çok güzel benim bile yapmak canım istedi

    YanıtlaSil
  13. Arkadaşlarım; Suna annem; hepinize çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum:)))

    YanıtlaSil
  14. her yaptığın iş gibi nefis olmuşlar, bakarken bile içim açıldı, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  15. of of süper olmuşlar.ne kadar düzgün örmüşsünüz.bravo.güle güle kullanın.bende elma ve armut kiraz vardı(önceden örmüştüm)magnet haline getirdim.büyükler ama güzel durdular.

    YanıtlaSil
  16. çok güzel olmuşlar. sabrını tebrik ediyorum

    YanıtlaSil
  17. Çok teşekkür ederim hepinize, beğenmenize çok sevindim:))

    YanıtlaSil
  18. canımmm ellerine sağlık hepside çokk cici olmuşlar tam benim zevkim çokk beğendim en kısa zamanda örmeyi istiyorum ahhh ah sırada o kadar çokk örmek isdediklerim varki

    canımm bloğnuzu yeni keşfettim oda senin sayende bu zamana kadar çokk şeyler kaybetmişim.

    bu arada kandiliniz mübarek olsun dilediğiniz bütünn muratlarınız en kısa zamanda nasip olsun.

    Annemize bendende sevgiler selamlar sağlık dolu yaşam diliyorum.

    elişinin her tarzını seviyorum boş durmayı hiç sevmiyorum bende çkk küçük yaşda başladım rahmetli anacığımın sayesin

    YanıtlaSil
  19. tutacaklar harika. hepsini cok sevdim. battaniyelerden yastiklardan firsat bulsam bir iki de ben örecegim ama...
    araya simdi bir de dikis girdi. :)

    sevgilerimle eli

    YanıtlaSil