9 Ağustos 2011 Salı

Örgü Şal Modelleri

İşte günün ikinci postu ile karşınızdayım;
Hemen belirteyim bu şalları ben örmedim. Sevgili annemin son bir kaç ayda ördüğü şallar bunlar. Mankenliğini de bizzat kendisine yaptırdım:))))




Bu şalımız (daha doğrusu etholümüz) 7 no. şiş ile ve sakallı ip ve aynı renkte beyaz kelebek ip ile örüldü. 130 ilmekle başlanıyor, sakallı ip ile 8 sıra haroşa örülüyor. Her sakallının 8. sırasında 7 ilmek artırılıyor, kelebeğe geçiliyor. Kelebekler ise 8 sıra düz örgü ile örülüyor. Son sakallı bölüm 12 sıra. Hepsi bu kadar:)))
Diğer görünümleri;







Bunlardan harika gelin şalı olur değil mi?:)))
Bu da aynı modelin açık safari rengi:








Bunlar da firkete ile ördükleri;




Bu şal, kendinden pullu simli beyaz iple örüldü;




Bu da diğer firkete işi şalımız;






etek ucu bir enteresan; örümcek ve fıstık birarada:))) 






Annemle birlikte hepinize kucak dolusu sevgiler gönderiyoruz:)))



13 yorum:

  1. Anneciğinin ellerine sağlık, ilk resimdeki şalın siyahı da bende var, gece filan bir yerlere giderken çok şık duruyor; iyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
  2. Annenizin ellerine sağlık hepsi birbirinden güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  3. kime çektiğiniz işte şimdi belli oldu.annenizin maşallahı var.ellerine sağlık.ellerinden öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık

    http://coco-jelly.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. hepside birrinden güzel ama 3 olanı çok begendim kıymetli annnenizin elinize sağlık kapı süsde çok güzel:D:D günde iki yazı olunca yetişemedim bian:D sevgiler

    YanıtlaSil
  6. anacığının o güzel ellerine sağlık.çok beğendim hepsini,kucak dolusu sevgilerrrrr.ben de emekli iş bankalıyım.emekli olunca hobilerime daha çok zaman ayırdım.

    YanıtlaSil
  7. Annene allah uzuuun ve sağlıklı bir ömür versin. O beyaz saçlı pamuk prenseslere böyle şallar çok yakışıyor zaten, bende de var bir tane, giydirip, süsleyip, baş köşeye oturtmak lazım artık onları zaten.

    Anneciğinin ellerinden öpüyorum.

    YanıtlaSil
  8. Hepside çok şık olmuş, annenizin ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  9. böyle bir evlat yetştirdiği için önce annenizin ellerinden öpüyorum ellerine sağlık maaşallah

    YanıtlaSil
  10. Şallar muhteşem ama ben mankene de bayıldım :)

    YanıtlaSil
  11. Ayrıca blogunuda çok beğendim çok güzel ciciler var..Goblen işlemek istersen AMENTES DEL PUNTO DE CRUZ.blogspot.com adresinde iştediğin resmin şemasını indirip işleyebilirsin..İncele çok güzel şeyler var.

    YanıtlaSil
  12. Annenizin ellerini öpmek lazım. Şahaneler.

    YanıtlaSil