6 Ağustos 2011 Cumartesi

Pet şişeden oyuncak bebek puseti ve malzeme çantası

Merhabalar, 
Başlıktan da anlaşıldığı üzere, pet şişeden oyuncak puset yaptım:)) yanına bir de bebek bakım malzeme çantası ekledim:)))




İnsan durup dururken pet şişeden niye bir puset yapsın ki değil mi? Bilemiyorum, yok bir açıklaması, esiyor işte öyle arada bir:)))
Nasıl yaptığımı anlatayım;
kullandığım şişe aşağıdaki gibi, 5 lt.lik su şişesi. 8 lt.lik olanlarla daha büyük yapmak mümkün;



Bu pet şişeyi makasla keserek aşağıdaki parçalara ayırıyoruz. Burada 4 parça görünüyor ama ince parçayı sap için kullanmak üzere çıkarmıştım, ondan vazgeçip sapı kumaştan yaptım; yani bunların üç parçasını kullandım;


Her bir parçanın içini ve dışını metrelik müflon ile kaplıyoruz; (sıcak silikonla yapıştırarak kapladım ben)


Sonra içini ve dışını kumaşla dikerek kaplıyoruz,  (Yukarıda bahsettiğim gibi sadece aşağıda görülen üç parçayı  kullanıyoruz:)


Sonra bu üç parçayı birbirine dikiyoruz ve üzerlerini süslüyoruz.;



Çantamız için ise müflondan iki yuvarlak parça kesiyoruz, kumaşla kaplıyoruz;


İki parçanın arasına 3 cm. lik bir parça ekliyoruz, ağız kısmını açıkta bırakıyoruz, süslemesini yapıyoruz;


Kızım çok sevdi bu takımı. Aynısından Beliz'e de istiyor. Beliz, kızımın en gözde bebeği, sizi de tanıştıralım kendisiyle;




Çok tatlı bişey, kızım yere göğe koyamıyor, çok seviyor onu. Kocaman da bir bebektir kendisi. Geçenlerde bakındım birkaç mağazada, ona uyabilecek bir puset/taşıma çantasına rastlayabilir miyim ki, alıyım kurtulayım diye, onun boyutuna uyanını bulamadım. Bebeğiyle birlikte satılan pusetli takımlardan alalım dedik, kızımız, Beliz'in üstüne gül koklamak istemediği için o da mümkün olmadı. Kendim ettim, kendim buldum, iş başa düştü yine:)))  
Herkese kucak dolusu sevgiler.




63 yorum:

  1. çocuk olup oynayasın geldi :D

    eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım elinize sağlık,süperrr.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle tek kelimeyle mükemmellll:):)

      Sil
  3. çok yaratıcısınız tebrikler bunu görünce aklıma bır fıkır geldı aynısından bende bebeğime yapmayı düşünüyorum bendençeşitlemeler

    YanıtlaSil
  4. Ay bunu çok beğendim, bayıldım. Yapmak istiyorum ama benim 31 yaşında bir oğlum var, uygun olmaz :) Şimdi etrafta küçük bir kız çocuğu arayacağım.

    YanıtlaSil
  5. Kızım olsaydı hemen yapardım yeğenime yapayım bari ilerde çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  6. Harika bir fikir.Benimde iki oğlum var ama kızlara bu tarz oyuncak ve çanta yapmayı çok seviyorum.Lösev'e oyuncak hazırlarken düşünebilirim. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş.iyi fikir ben de yapmak istiyorum ama bende iki tane kız olunca biraz uğraştıracak gibi.bu vesileyle oğlu olduğu için bundan yapmaktan vazgeçen arkadaşlara sesleneyim:bende iki kız var,yapıp bize verebilirsiniz yani,illa kız bebek sahibi mi olmak lazım?dimi ama...

    YanıtlaSil
  8. Hey Ya Rabbim yaa... Ne kadar şeker olmuşlar:)) Hârika fikir. Tebrikler.

    YanıtlaSil
  9. Harika olmuş ellerinize sağlık.süper fikir.

    YanıtlaSil
  10. muhteşem olmuş fevkalede hatta ellerine sağlık. ;)))
    iyi fikir olmuş bu.ufaklıklar için çok güzel bişey..bende böyle bişey yapayım hemen çevremdeki yeğenlerime :D çok çok teşekkür ederim bu güzel çalışmayı paylaştığın için.kızın güle güle kullansın :)

    YanıtlaSil
  11. Çok yaratıcı, nefis bir çalışma olmuş. Çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  12. tek kelime ile harikaaaaaaa,çocuk olup oynamak geldi içimden,kumaşının rengi ve şirinliği ile daha da bir güzel olmuş,ellerine ve de emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  13. başlığı kumanda panelinde gördüğümde böyle mükemmle bir çalışma beklemiyordum doğrusu.. ellerine sağlık. iyi günlerde oynasın güzel kızın..

    YanıtlaSil
  14. yaratıcılığına hayran kaldım.tebrik ederim.trt okul kanalında bu gibi geri dönüşümle ilgili anne çocuk programını yapan sezen hanıma sizi tevsiye edebilirmiyim.lütfen bana yorum bırakırmısınız.sevgilerrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fikir sahibi olan kişinin yapabileceği şeylerdir ama yinede ellerine sağlık çok güzel

      Sil
  15. Arkadaşlar, hepinize güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim, sağolun varolun, çok mutlu ettiniz beni. Kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Bu harika bir fikir..Süpersiniz gerçekten..Ellerinize sağlık..Bayıldım valla.Sevgiler,

    YanıtlaSil
  17. ellerinize sağlık harika bir fikir çok hoşuma gitti bende kızıma yapmak isterim

    YanıtlaSil
  18. bayıldım.harika bişey olmuş.not ettim.kızım biraz daha büyüyünce muhakkak yapacağım.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  19. harikaaa.ellerinize sağlık,yapacaklarımın arasına kaydedildi:))))

    YanıtlaSil
  20. sana izninle elişi kraliçesi diyebilirmiyim ben pcnin karşında dondum kaldım benimde kızım var da cnm nie benimde aklıma gelmiyo diye hayıflandım aynı arabana kızımında var kılıfı makinaya atınca rengi soluk çıktı onu nasıl dekebilirm derken bu puseti gördüm valla ne diyeyim çok begendim ama içine kumaştanm önce koydugun malzeme nedir cnm nerden bulurum ayrıca kapı süsünde muhteşem olmuş hepsi güzel ya bu kadarda güzel olunmaz ki :)))))))))))))

    YanıtlaSil
  21. Seus trabalhos são muito lindos, parabens. bjss

    YanıtlaSil
  22. "Hadi ya..!" Evet,ilk gördüğümde tepkim aynen buydu. Çok ama çok beğendim. Fikre, süslemelere, kumaş seçimine.. hepsine bayıldım. Ellerine sağlık. Güle güle oynasın kızın.

    YanıtlaSil
  23. Arkadaşlar, hepinize çok ama çok teşekkür ederim, kucak dolusu sevgiler hepinize:))))

    YanıtlaSil
  24. maviciğim; çok tatlısın:)), içine koyduğum malzeme metre ile satılan elyaf, bunu elişi malzemeleri satan dükkanlarda bulabilirsin, sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  25. çok yaratıcı ve çok güzel ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  26. sevgili arkadaşım sizi trt okul kanalından yeliz hanım bloğunuzu gezmiş ve çok beğenmiş.lütfen05336085785 nolu telefonda yeliz hanımla görüşürmüsünüz.bu çarşamba sizi programa çıkarmak istiyor.sevgilerrrrr

    YanıtlaSil
  27. YOK ARTIK dedim evet ilk gördüğümde itiraf ediyorum, arkadaşım bu nasıl bir fikir nasıl bir yaratıcılık inanamıyorum, helal olsun, güzel kızınızda iyi günlerde kullansın...

    YanıtlaSil
  28. hayatımda gördüğüm en yaratıcı fikir olmus buuuu harikaaa:)

    YanıtlaSil
  29. her sey çok hos.ben de sizin gibi çocugum için bir seyler üretmeyi çok seviyorum.İnşallah çocuklarımız emeklerimizin uğraşlarımızın degerini bilirler.bence onlar çok şanslı

    YanıtlaSil
  30. Esra hn, çok teşekkür ederim:)

    Serpil han, yeliz hanımla görüştüm, irtibatlaşıcaz, tekrar teşekkürler, öpüyorum:)

    Marifetli cadı, Eylem's Wardrobe, çok teşekkür ederim, esiyor işte öyle arada bir, sevgiler:)

    Tuba, teşekkür ederim, aynı fikirdeyim ben de, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  31. canım çok sevindim haydi kolay gelsin.hangi gün olacak bildirirsen seyrederim.sevgilerrrr

    YanıtlaSil
  32. kesinlikle çok ama çok yaratıcı :)

    YanıtlaSil
  33. yani ne demeliyim.yaratıcılığınız,uygulayışınız ve ortaya çıkan süper süper...elleriniz dert görmesin..sevgiler..

    YanıtlaSil
  34. meraba fikrinize bayildim pet sisem bosaldigi gibi kizima aynisndan yapicam tesekkur ederim elinize saglik

    YanıtlaSil
  35. inanılır gibi değil gerçekten çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  36. çok teşekkür ederim arkadaşlarım nazik yorumlarınız için:))

    YanıtlaSil
  37. elinize sağlık! çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  38. ayyy seni alnının ortasından öpüyorum ya tebrik ederim maşallah

    YanıtlaSil
  39. Çok beğendim. Ellerinize sağlık.

    Bir arap (https://www.facebook.com/photo.php?fbid=208259415904588&set=t.100001244651629&type=3&theater) sitesinde görerek google görselden ürüne gideyim dedim.

    Görselde bir siz bir rus sitesi vardı. Genelde bu tür geri dönüşümlere ya ruslarda ya da brezilyalılarda rastladığım için direkt rus sitesini tıkladım. Baktım resimlerde sizin adınız var.... aaa dedim ilk defa bizden bir arkadaşın yaratıcılığını kullandığı bir ürün rus sitesinde yer alıyor. Bu konuda sizi ayrıca tebrik etmek istedim.

    Başarılarınızın devamını dilerim.
    Sevgiler
    <:))

    YanıtlaSil
  40. harika olmuşlar...ellerinize sağlık tasarım gerçek anlamda süperrrr....kızım yok ama torunlarıma (!) hemen yapacağım.şimdi çıksam nöbetçi kumaşçı var mıdır ? :))))

    YanıtlaSil
  41. kızınızın bebegı belız ede bayıldım.acaba nerden aldınız.çok tatlıııı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, bebeği Ankara tunalı hilmi caddesinde "tunalı oyuncak" isimli mağazadan almıştık 4-5 sene oluyor, polonyadan ithal kolleksiyon bebeği idi, ama artık maalesef gelmiyormuş.

      Sil
    2. elişi defterine bbayıllıyorum muhteşem fikir yaratıyorlar siz bir harikasınız bence:)

      Sil
  42. çok güzell.kızım bayıldı.puseti yapıcam , ama bebek nasılolacak.gercek gıbı duruyor.4 yasındakı kızım ısterım dıye tutturdu.ılk kez bı oyuncak için böyle ısrar edıyor.eger denk gelırde bıyerlerde rastlarsanız lutfen haber edın....

    YanıtlaSil
  43. ayyyyyyyyyyy cok güzel ben viyanada yasiyorum ne bukadar güzel bir bebek nede bukadar muhtesem bir el sanatina Tebriklerr vallaha birde burasi icin ölürler avrupa avrupa türkiyenin ve türk adinin elleriyle yaptigini 40 fabrika bir araya gelse bu avrupada birsey yapamazlar simdi ben denicem beceremezsem sizden siparis alicam ücretide neyse verecem bu arada ismam Gül.

    YanıtlaSil
  44. nasıl güzel olmuş...Ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  45. Bayıldım .Ellerinize sağlık şahane olmuş.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  46. müflon yerine başka ne kullanabilirm.

    YanıtlaSil
  47. tşk deneyecem çok hoşuma gitti çünkü

    YanıtlaSil
  48. Süpersonik bir fikir! :)
    Çok mantıklı...
    Elinize sağlık.
    İçine artık kumaşlardan yastık ve yorgan da yapılsa pek bir şahane olur kanaatindeyim:)

    YanıtlaSil
  49. Gerçekten bayıldım.Bütün anneler yapmalı.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  50. Ne kadar yaratıcı aklınıza ve emeğinize sağlık...sevgiler...

    YanıtlaSil
  51. yok artık diyorum :) süper fikir:)

    YanıtlaSil
  52. çok güzel olmuuuş ellerine sağlık.. anlatımında okadar net ki sağolasın.. kızım yok ama küçük kuzenlerim için birer tane yapmak isterim :)

    YanıtlaSil
  53. merhaba.. ben bloğunuzu bir arkadaşımın sayfasındaki adreslerden tesadüf gördüm ve bayıldımmmmmmm.. ne kadar güzel paylaşımlar yapmışsınız.. artık sürekli takipte olacam inş :)sevgiyle...

    YanıtlaSil
  54. Elinize Yüreğinize sağlık çok güzel olmuş hem doğayı korumak adına ufak bir adım gibi görünse de aslında hiçde ufak değil teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil