18 Ağustos 2011 Perşembe

Kızılderili çömleği:)))

Merhabalar;
Ne zamandır sırasını bekleyen güveç kabı formundaki yoğurt kabını dekoratif el boyaması ile (ki ilk kez deniyorum böyle birşeyi:)))  otantik bir şekilde geri dönüştüreyim dedim;


Eşimin, "nasıl olmuş güzel mi? " şeklindeki soruma "nedir bu, bir tür kızılderili çömleği mi?" şeklindeki cevabı ile adı "kızılderili çömleği" oldu:))
Çömleğin sadece dışını boyadım çünkü içi gayet güzel boyalı vernikli bir durumdaydı;


İçine de dışındaki desenin (desen mi dedim?:))) renklerinde ahşap yumurtaları (her nedense:))) boyayarak yerleştirdim. 



Enteresan bir mutfak objesi oldu sanırım. Zira her gören " bu nedir?" diye soruyor:))))


Sevgiler herkese...

16 yorum:

  1. çok şirin olmuş yumurtalarda tamamlamış sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. çok hoş bir çömlek olmuş:))

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok hoş ve etnik bir çalışma olmuş. Eşinizin benzetmesi ise ''cuk!'' oturmuş Güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  5. mutfağa ayrı bir hava ve güzellik katmış, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Gayet hoş olmuş. Başlangıçta ''kızılderili gömleği'' diye okuyup gömlek aradığımı itiraf ediyorum:)))

    YanıtlaSil
  7. Fikirprojeleri, çok teşekkür ederim:) içine yumurta koymak nereden aklıma geldi ben de bilmiyorum:)))

    Lolipu; çok teşekkür ederim:)

    Colette; çok teşekkürler, gerçekten tam uydu:))

    Noblesseciğim, çok teşekkürler.

    Nedret çok teşekkür ederim, çok hoşsun:)))

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel olmuş ellerine sağlık.

    Yumurtaların üstünüde çömleğin desenlerinden boyayabilirdin. Öylede hoş olurdu. :)

    YanıtlaSil
  9. hobivakti teşekkür ederim,

    haklısın öylesi daha hoş olurdu, ama dekoratif el boyaması bana göre değilmiş:) çömleği bile boyarken helak oldum, yumurtaları boyarken hayal bile edemiyorum kendimi:)))

    YanıtlaSil
  10. Bloğunuz dolu dolu,her şey çok güzel:)Elinize sağlık..Gez gez bitiremeyeceğim galiba..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Çömlek çok güzel olmuş canım hamarat bir hanım olunca nelerde çıkıyor ortaya ellerine sağlık güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  12. yaratıcı insanın hali başka oluyor.bakın nasılda hoş bir değişim yaşamış.elleriniz dert görmesin...

    YanıtlaSil
  13. Noyumberry, çok teşekkür ederim:) Her zaman beklerim, sevgiler:)

    Marifetane, alanay; çok teşekkür ederim, biraz kafadan uydurma birşey oldu ama önceki halinden iyidir bence de:)) sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. çok güzel olmuşlar, bütün olarak. ama ben arkadaki renkli objeleri de çok merak ettim. acaba daha önce bloğunda paylaşmışmıydın ??

    YanıtlaSil
  15. fuska çok teşekkürler. arkadaki renkli objeler ahşap değil, onları Karınca mağazasından hazır almıştım. Tepsi, şekerlik, ekmek kızartıcı ve kettle şeklinde takım olarak. Ankarada isen Armada da var bu mağaza. Özellikle mutfak için çok renkli, neşeli, enteresan tasarımları var. tavsiye ederim:))

    YanıtlaSil
  16. Çok neşeli bir kab bu.

    YanıtlaSil