25 Ağustos 2011 Perşembe

Kurdele nakışı tablo

"Kurdele nakışından da geri kalmayayım" konsepti içinde yapmış olduğum bir tablo;


Kurdele nakışını, almış olduğum birkaç kitaptan öğrendim. Öyle güzel resimlerle ve yapılış aşamalarıyla anlatıyorlar ki, kursa gitmiş kadar oluyorsunuz.
Bu arada hemen belirteyim, tablodaki kelebekleri ve saksıyı ben yapmadım pektabii:))) hazır porselen onlar:)


Kurdele nakışı yapmak isteyenler ama nasıl yapıldığını bilemeyenler yada mevcut bilgilerine değişik teknikler eklemek isteyenler için benim faydalandığım kitapları göstereyim;





Herkese bol nakışlı ve tabiiki mutlu günler dilerim... 

22 yorum:

  1. selamlar ,kursa gitmeden kitaplarla öğrenilebilirmi ?

    YanıtlaSil
  2. Bende bir zamanlar kurdele işi yapmak için sizden kitap ve malzeme aldım. Ama bir türlü zaman bulupda yapamadım. Çok kolay bir iş de değil.Siz her zaman herşeyin kolay yapılabileceğini söylüyorsun. Ama o size göre kolay.Allah size özel bir yetenek vermiş.Bunu küçümsemeyin. her yaptığınız el işine hayretle bakıyorum. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş. Güzel günlerde kullanmanız dileğimle.

    YanıtlaSil
  3. ΟΜΟΡΦΗ ΤΕΧΝΙΚΗ!!ΩΡΑΙΟΙ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΙ ΧΡΩΜΑΤΩΝ!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ..ΜΠΡΑΒΟ!!!!

    YanıtlaSil
  4. Neval ablacım bende dergilerden öğrendim..Ellerinize sağlık gayet başarılı olmuş..

    YanıtlaSil
  5. Neval hanım, benim önerdiğim birkaç kitaba bir gözatmanızı tavsiye ederim, çok da gözde büyütülecek bir olay olmadığını farkedeceksiniz. Yapılan işler belki profesyonel usta işi olmayabilir ama bizim de amacımız elişi yapmanın zevkine varıp boş vakitlerimizi hoş bir şekilde değerlendirmek değil mi? Sevgiler....

    Çiçekciğim, çok naziksin, çok teşekkür ederim iltifatların için ama gerçekten zor değil, sevgiler canım...

    Melek hanım, çok teşekkürler, beğendiğinize sevindim.

    YanıtlaSil
  6. vaoov bence süper olmuş.elleriniz dert görmesin.nasıl demeli porslenlede birleşince çok şık ve zarif bir havası olmuş.

    YanıtlaSil
  7. Süper görünüyor doğrusu. Becerikli ve zevkli olmak herhalde herkesin harcı değildir diye düşünüyorum. Siz her ikisine de oldukça fazla sahipsiniz.
    Sevgilerimle,

    Nurdan

    YanıtlaSil
  8. çok harika olmuş,yaptığınız her işe hayranım,sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. vallahi sabrınıza hayran oldum. Blogunuzada bayıldım heryerini okudum .İzlemeyede aldım .İyi akşamlar...

    YanıtlaSil
  10. Denemediğim işlerden biri de kurdele nakışı:)) Böyle güzel güzel yapanları gördükçe deneyesim geliyor, ama şekerim, herşeyi yapmaya kalkınca hiçbirşey yapamaz hale geliyorum:))
    Ellerine sağlık, çoook güzel :)

    YanıtlaSil
  11. çok beğeniyorum ama yapabilirmiyim bilmiyorum kursa gitmeden yapabilmek hemde bu kadar güzel çok başarılısınız bayıldım

    YanıtlaSil
  12. alanay, çok teşekkürler, ben de sevdim onları, birdahakine bakır görünümlü olan saksı objesi kullanmayı düşünüyorum;

    nurdan hanım, ne kadar naziksiniz, çok teşekkür ederim, o sizin güzel görüşünüz:))

    beijaavintage, çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum:)

    senem; çok teşekkür ederim, hoşgeldin bloğuma, her zaman beklerim:))

    Banu abla çok teşekkürler, dene bence, onun da gayet güzel üstesinden gelirsin sen:))

    Gönül hanım, çok teşekkür ederim, benim vaktim olmadığı için kursa filan gidemedim, kitaplardan çalıştım. Eğer kurs için ayıracak zamanınız yoksa kitaplar da gerçekten işe yarıyor, merak etmeyin siz de yaparsınız, zor bir iş değil, yeter ki bir deneyin:)))

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık, renkleri de çok hoş olmuş, işlemeleri de. Diğer işlemelere göre ne kadar da gerçeğe yakın oluyor ve senin gibi bir ustanın elinde canlanıveriyor çiçekler, ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  14. 11 ayın sultanının incisi, meleklerin akın akın yeryüzüne inip insanlara rahmet yağdırdığı, bin aydan hayırlı rahmeti bol gecede; Allahim bizi imanindan eksik etme, tüm günahlarımizi bagisla, şüphesiz senin rahmetin gazabından büyüktür.
    Amin...
    kadir geceniz mübarek olsun..

    YanıtlaSil
  15. bu yazıyı nasıl kaçırmışım ben acaba atladığım var mı diye bakarken gördüm.Elişi defterim "Kurdelem"dergisini eğer kurdele nakışını sevdiysen lütfen al.Pano nefis olmuş, ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  16. Elifciğim çok naziksin, çok teşekkür ederim.Sevgilerimle.

    Marifetane çok teşekkür ederim, bayramınız kutlu olsun, sevgilerimle.

    Sevgili noblesseciğim, senin kadar güzel yapamasam da sevdim hakikaten bu işi:)O dediğin dergiye de hemen bakacağım, sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. o kadar hoş olmuş ki heves ettim bende:) ellerine ve emeğine sağlık...
    iyi günlerde kullan inşallah...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. muhteşem olmuş tablo elinize sağlık... ben de bu nakışı öğrenmek istiyorum ama vakit bulamıyorum...

    YanıtlaSil
  19. ben kurdele nakışının kursuna gittim, gıcık bir hoca yüzünden hiç birşey öğrenemeden kursu yarım bıraktım. sonra internetten bir dolu teknik öğrendim. internet dünyası elişleri için doğal bir kurs bence.
    senin çalışman da enfes olmuş.

    YanıtlaSil
  20. ba-yıl-dım:))
    sayfanız muhteşemm paylaşımlarınızla dolu:)
    ellerinize gönlünüze sağlıık...
    takipçisiyim güzel paylaşımlarınızın...
    bende beklerim sayfama,bir fincan kahve içmeye:)
    sevgilerimmle...

    YanıtlaSil
  21. waaay arkadaşım ben yokken ne güzel şeyler döktürmüşsün sen öyleee, ellerine sağlık, benimde bunun daha basiti bir panom vardı şimdi görünce hatırladım, hala çerçeveletip asacağım diye bir yerlerde bekliyor garibim :D bulup çıkartayım bari iyi ki hatırlattın. Öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
  22. جميل جدا تطريزك بالشرائط ^^

    YanıtlaSil