4 Ağustos 2011 Perşembe

Çıkartmalarla koyu pembe geri dönüşüm faaliyetleri

Bu aralar çocuklarla elişi faaliyetlerine ağırlık verdik. Malum tatildeler, elişi yapacak daha çok vakit var.
Kızımla yaptığımız  faaliyetlerden birkaçı;



Tepsimiz, promosyon olarak verilen küçük bir tepsi idi. Boyayalım dedik, kızım koyu pembe olsun dedi;


 Boyandı, çıkartmalarla süslendi, verniklendi. (Çıkartmalar üç boyutlu olmadığı için verniklemekte bir sakınca görmedim.) Şimdi kızımın oyuncak tepsisi olmaya hak kazandı:)))





Bu ciciler önceki hayatlarında margarin ve peynir kapları idi. Bunları da boyayalım dedik. Kızım rengini seçti: koyu pembe:) Boyadı, çıkartmaları ekledi. Bu çıkartmalar üç boyutlu olanlardan;








Kavanozu kızım keşfetti bunu da boyayalım dedi, pek tabiiiki koyu pembeye:)



Sıra geldi ayakkabı kutusuna. Bu karton olduğu için yapışkanlı kağıtla kaplayalım dedim. Gene üzerine çıkartmalar yapıştırdık, sutaşı ile süsledik.  Renk: KOYU PEMBE:))


Bu da daha önce yapmış olduğumuz KOYU PEMBE:) yoğurt kabı süslemesi;



Gördüğünüz gibi birazcık (birazcık mı:)) koyu pembe takıntımız var:))

Yalnız bu arada, şu üç boyutlu çıkartmaların güzelliğine bakar mısınız?  Ne dersiniz, hamurla kabartmayı filan bırakıp bunları mı kullanıversek:))))



Oldukça koyu pembe bir post oldu bu:))

Her ne kadar postumuz koyu pembe olsa da kızım ve ben sizlere toz pembe günler diliyoruz:))))

16 yorum:

  1. Valla haklısınız hamur kabartmayı sollamış bunlar hepsi çok şirin kızınızı da kutluyorum çok marifetli maşalllah...

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık, özellikle de kalpli ve elbiseli olanlara bayıldım, kızın kime çektiği belli valla, maşallah

    YanıtlaSil
  3. Kızınız hepsinide çok şirin yapmış. Koyu pembe koyu pembe :))

    Şimdiden bir hobisi olmuş bile. :) İleride neler neler yapar kimbilir?

    Her ikinizinde eline sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize emeğinize sağlık çok güzel olmuşlar..Benim de kızımın mor takıntısı var..

    YanıtlaSil
  5. hepsi çok güzel olmuş,ellerine sağlık meleğin...neden öyle diyorsun annesi bence gayet hoş bir renk koyu pembe,bir ağırlığı var yani.yaptığı herşeye de yakışmış...

    YanıtlaSil
  6. Meral hanım, çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim.)

    Elift, teşekkürler, kızımın eli mahkum gibi sanki, karşısında her dakika elişi yapan bir anne göre göre:)))

    Hobivakti, çok teşekkürler, o da bu işleri gerçekten çok seviyor,

    Eylem hanım, haklısınız, benim favorim de o:)))

    2zannesi, çok teşekkürler, oluyor genelde kızlarda böyle renk takıntısı sanırım:)))

    kpsszede, çok teşekkürler, haklısınız, en azından güzel bir renge takıntısı var:)) Bu arada nickname iniz içimi acıttı, umarım sonradan telafisi olmuştur:))

    Herkese sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Maşallah kuzuya ellerine sağlık :) Pek bir güzel olmuşlar pembiş pembiş...

    YanıtlaSil
  8. kesinlikle hamur kabartma yerine kullanılabilinicek pratik bi yöntem

    YanıtlaSil
  9. harika bir geri dönüşüm olmuş emeğinize sağlık sevgiler:))))))

    YanıtlaSil
  10. sizi ve güzel kızınızı kutlarım.yaptıklarına hayran oldum ne zevkli,renkler içimi açtı ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. yenigelin, yeteneksizin, fikirprojeleri, serpil hanım, hepinize çok teşekkür ederiz. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. pembeyi çok sevmem (küçükken kızım bıktırdı galiba beni:)) ama bunlar çok güzel ve şirin olmuş.ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  13. Çıkartmalar ne güzelmiş, hiç rastlamadım böylesine, ana kız ne güzel değerlendirmeler yapmışsınız, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  14. Malesef hala birsürü kpsszededen sadece biriyim:(Nasip deyip bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  15. hepsı bırbırınden güzel ,imrendım resmen..

    YanıtlaSil