9 Ağustos 2011 Salı

Bir kapı süsü daha:)))

Bu kez ahşaptan ve ceramofix objelerle yaptım;


Ahşabın kendisi buydu;
Tam olarak ne için tasarlanmıştı bilemiyorum ama, bana kapı süsünü çağrıştırdı:

Beyaza boyadım, hazırladığım ceramofix objeleri sıcak silikonla üzerine yapıştırdım, hazır aldığım ahşap harfleri siyaha boyayıp yine sıcak silikonla yapıştırdım, arkasına tül geçirdim, zincirle astım, oldu bitti:)))  


Bu arada, ceramofix objelerden ilk kez burada, bahsetmiştim. Nasıl uygulandığını detaylı olarak burada anlatmıştım, burada da başka bir kullanım örneği vermiştim. Bu objelerin hem yapımı kolay, hem de kullanım yeri çok fazla, herkese tavsiye ederim. 


Kucak dolusu sevgiler... 

9 yorum:

  1. harika bişey olmuş bu.eğlenceli ve şeker..ellerinize sağlık..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık güzelim çok hoş bir kapı süsü olmuş, ben de ahşabına bakınca saat aklıma geldi, güzel günlerde kullan...

    YanıtlaSil
  3. Bu ahşabı genelde saat yapmak için kullanıyorlar. Ama senin fikrinde uymuş.

    Sonuç güzel olmuş. Ellerine sağlık.

    Ceramofix i ilk senin bloğunda okumuştum, görmüştüm, merak saldım. :) Belki bir gün bende ceramofix ile bişeyler yaparım. :)

    YanıtlaSil
  4. Alanay, çok teşekkür ederim, gerçekten eğlenceli oldu:)))

    Sema, çok teşekkürler:)

    Sibel'ciğim, çok teşekkürler, haklısın sanırım saat yapımı hazırlamışlar bunu, ama benim aklıma gelmemişti:)))

    Hobi vakti; çok teşekkürler, saat de hoş olurmuş, aklıma gelmemişti. Bu objeleri mutlaka kullan, harikalar yaratırsın:))

    YanıtlaSil
  5. çok şirin,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Evet ben de saat için kullanmıştım ama, özellikle de çocuk ya da bebek odalarına çok güzel kapı süsü de olur böyle. Harika olmuş seninki de, ellerine sağlık, çok beğendim.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil