23 Temmuz 2011 Cumartesi

Peçetelik

Ceramofix objeler ile peçetelik süsledim;


Ceramofix seramik tozu. Türlü şekilli kalıpları var. Suyla belirli ölçüde karıştırıp istediğiniz kalıplara döküyorsunuz ve 20 dakika içinde kuruyup boyanmaya hazır hale geliyor. 



Ben bu malzemelerin hepsini kagitvs.com'dan alıyorum.
Kalıplara dökülmüş hali;





Kalıplardan çıkmış boyanmaya hazır hali;


Peçeteliğimiz bu. Marketlerde satılıyor;


Objeleri silikonla yapıştırdım. Diğer taraflarına da bakalım;






Ceramofix objeler ile yaptığım diğer bir kullanım şekli de burada.
Kucak dolusu sevgiler.

9 yorum:

  1. Bu malzeme ile hiç tanışmadım. Dolayısıyla anlatımınız çok faydalı oldu. Çok teşekürler.
    O peçetelikten bende de var, aldığım gibi duruyor, böyle becerikli bir el değince ne kadar güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Çok şirin olmuş:)) Daha az sulandırsak macun gibi sıkılabir mi acaba? Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Şu seramik işine ben de başlamak istiyorum ama elimde o kadar iş var ki. Siz yaptıkça çok hoşuma gidiyor, hevesleniyorum. Çok güzel olmuş. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. çok tatlı olmuş, benimkiler de hala boyanmayı bekliyor.

    YanıtlaSil
  5. ayy çok güzzel ve kullanışlı birşey bu çok beğendim teşekkürler paylaşımın için:)

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkürler hepinize, nazik yorumlarınız beni mutlu etti.

    YanıtlaSil
  7. çok şirin ve güzel olmuş.bu malzemeyi duymuş ama görselini görmemiştim.bilgi içinde ayrıca teşekkürler...

    YanıtlaSil
  8. çalışmalar çok güzel... ellerine sağlık...
    ürün de çok hoşmuş... mutlaka edineceğim bende:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. hayranlıkla baktım bütün çalışmalarınıza emeğinize sağlık hepsi çok güzeller bende böyle güzel şeyler yapmayı çok istiyorum ama nasıl yapacağım bilemiyorum kullanılan malzemeleri nereden temin edicem bi fikrim yok. takipçinizim:)

    YanıtlaSil