17 Temmuz 2011 Pazar

Mutfak Saati

Mutfağımda saatim yoktu, ihtiyaç da hasıl olunca yapayım bari dedim:))




Ahşabımız bu;
Önce beyaza boyadım;


Sonra, folkart 521 ve 527 yi karıştırarak hardal yeşili elde ettim, resmi büyütüp üst kısmını kenarlarından kesip
alt tarafın ise sadece ahşabın dışına taşan kısımlarını kesip yapıştırdım. Alt tarafta resmin eksik kaldığı bölümleri siyah beyaz boya ile tamamladım;
  

Rakamlar ahşaptan;


Dekupajdan sonra resmin üzerine bir kat dekupaj tutkalı sürdüm, kuruyunca sprey vernikle vernikledim;


Mutlu haftalar dilerim herkese.

14 yorum:

  1. Çok güzel olmuş elinize sağlık. Bu aşçı resimlerini kullanmayı insan durduramıyor değil mi:) Sevgiler, Ebru

    YanıtlaSil
  2. Ço0k beğendim, ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Una maravilla de reloj, te ha quedado fantastico.
    Besos desde España

    YanıtlaSil
  4. Süper olmuş arkadaşım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Selam,

    Yaptıklarınız gerçekten çok hoş. Ellerinize sağlık. Tekrar görüşmek dileğiyle, Sevgiler...

    Nurdan

    YanıtlaSil
  6. wawww süper olmuş, iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim arkadaşlar, beğenmenize sevindim. Kucak dolusu sevgiler hepinize.

    YanıtlaSil
  8. helal yine çok şık bir çalışma..ellerinize sağlık.güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  9. alanay çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  10. ahşap rakamları nereden aldınız? ben bulamıyorum

    YanıtlaSil
  11. Ahşap kısımlarının yapımıda size mi ait...Çok intizamlı keşmissiniz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sadece boyadım, teşekkür ederim.

      Sil
  12. Çok şekerr elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Serpil hanım.

      Sil