13 Temmuz 2011 Çarşamba

Kot pantolondan çanta

Oğlumun küçülen kot pantolonundan çanta yaptım:


Bel kısmına fermuar diktim, etek ucuna,  lacivert dantel geçirdim. Beline tığ işi kemer örüp eski bir kemerin aparatını taktım. Çanta omuza rahat asılabilsin diye bambu askıları kalın biritlerle monte ettim, böyle olunca da sanki bahçıvan etekmiş gibi oldu:))


Arkadan görünüşümüz;


Aslında ön ve arka cepler de bir hayli geniş, buralara içten cırt cırt yada çıt çıt dikilerek ayrı birer göz olarak kullanılabilir. Ama ben çanta içinde (ağırlık olmasın diye) çok fazla şey taşımayı sevmediğim için yapmadım bu dediklerimi:))


Kesimi şöyle; 


 Uzun paçalardan da kızıma çanta yapılacak:))
Tülden dantelin görüntüsü böyle.Kalın fisto vs. olursa kaba durur diye düşünüyorum. 


Umarım sevmişsinizdir. Mutlu günler.

21 yorum:

  1. Harika olmuş ellerinize sağlık. Güzel günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
  2. Çok şirin olmuş, mini etek gibi:)))

    YanıtlaSil
  3. Müthiş..ve hatta bayıldım.Çok güzel olmuş,güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  4. Ben çok beğendim. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  5. çok sevimli, cici bir çanta olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. ellerine sdağlık canım harika olmuş...
    iyi ğünlerde kullan...

    YanıtlaSil
  7. ellerinize sağlık. tatilde kullanmanız dileği
    mle.

    YanıtlaSil
  8. mükemmel ve de bir o kadar da sevimli olmuş,ellerinize ve emeğinize sağlık diyorum....

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşlarım, hepinize çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  10. çok zevkli çok güzel olmuş bende yapmalıyım elinize saglık harika işler yapıyorsunuz

    YanıtlaSil
  11. maviciğim çok teşekkür ederim, sen de yap:))

    YanıtlaSil
  12. Süper şirin olmuş güle güle kullanın!Sevgiler, Ebru

    YanıtlaSil
  13. Ebrucuğum, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel bir çanta canım sağlıkla güle güle kullan ellerine sağlık..Berat kandilin mübarek olsun hayırlı geceler..

    YanıtlaSil
  15. Mükemmel... Tek kelimeyle harika. Ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  16. Marifetane, çok teşekkür ederim, sizin de kandiliniz mübarek olsun.
    Gülsüm hanım, çok teşekkür ederim. beğenmenize sevindim.

    YanıtlaSil
  17. süper olmuş tebrikler ve ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  18. Merhaba.Blogunuza tesadüfen ulaştım.Çok beğendim.Çok maarifetlisiniz maaşallah,bayıldım.Ben de eskileri değerlendirmeyi çok seviyorum.Başarılar...

    YanıtlaSil
  19. Merhaba,
    Yaptıklarınız süper ellerinize sağlık.. Ben tam olarak bu kullandığınız dantelden arıyorum. İstanbul Eminönünde alt üst ettim her yeri lacivert dantel yok:( Siz nereden aldınız acaba yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, teşekkürler arkadaşım, ben bu danteli Ankara Erdoğan Düğme mağazasından almıştım.

      Sil