5 Haziran 2011 Pazar

Ekmek Kesme Tahtasından Mutfak Notluğu Yapılışı

Mutfak için alışveriş notluğu çok kullanışlı ve pratik bir obje, bir tane daha yaptım;


Marketten aldığım ekmek tahtasını boyadım;


Üzerindeki resimleri hamurla kabarttım; (Tabiiki resimler dekupajresim.blogspot.com'dan, tekrar teşekkürler emeği geçenlere)


Üst kısmına 2 tane plastik askıyı, tahta ile aynı renge boyayarak silikonla yapıştırdım. Bu askılar hem notluğu hem de kalemi tutuyor;


Haydi siz de yapın;


Diğer notluk da buradaydı. http://elisidefteri.blogspot.com/2011/01/pratik-mutfak-notlugu.html

Mutlu pazarlar. 

11 yorum:

  1. Ellerine sağlık harika bir notluk olmuş. Güzel günlerde kullan...

    YanıtlaSil
  2. bayıldım çok güzel resimleri hamurla nasıl kabarttın kusura bakma bu konuda biraz cahilim

    YanıtlaSil
  3. Ekmek tahtası kullanma fikri çok hoşuma gitti, çok da şık olmuş, mutlaka deneyeceğim. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Çok beğendim yine:) Elimde bir tahta vardı zaten ben de benzer birşey yapacaktım ama askılık fikrini tuttum, yapabilirim bundan:)
    Resimleri de çok güzel kullanmışsın. Yayınladığımız resimlerin kullanıldığını görmek çok hoş...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş.. Valla süper bir fikir. Ellerinize sağlık. Çok kullanışlı görünüyor..

    YanıtlaSil
  6. arkadaşım ellerine sağlık çok değişik bir tasarım olmuş,iyi günler de kullan.

    YanıtlaSil
  7. fikir harika,çok da sevimli olmuş...

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlarım, hepinize çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için. Melisa hamur kabartma için, hobi marketlerde satılan light hamuru açıp, üzerine dekupaj tutkalı ile resimleri yapıştırıyorsun, sonra kenarından ince keskin spatula ile kesip, objeye gene dekupaj tutkalı ile yapıştırıyorsun. Ben de zaten yeni başladım bu ikincisi filan, daha detaylı bilgiye favoritehometovisit, marifetliperi gibi adreslerden ulaşabilirsin. Herkese sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. tasarıma bayıldım... ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuş, bu fikrinizi ben de denemek isterim.

    YanıtlaSil
  11. Ruşen, nazan çok teşekkürler, deneyin siz de.

    YanıtlaSil