17 Haziran 2011 Cuma

Hamur Kabartma ile Kavanoz Boyama ve Geri Dönüşümü

Bu kardanadam resimlerini görür görmez çok hoşuma gitmişti, bunlarla mutlaka birşey yapmalıyım demiştim. Bu kavanoz seti bu şekilde ortaya çıktı:))


 Kavanozları enamels warm white ile boyadım. Her bir resmin hakim rengine uygun olarak kurşun kalem tepesi ile rastgele puantiyeler yaptım.Resimleri hamur kabartma yaptım. 2 kat sprey vernik sıktım. Renklerine uygun pötikare kumaşları yuvarlak (atmaması için sürfle makası ile) kesip 2 cm. içerden ince makara lastiği (ince teğel yaparak) geçirdim.
Detay resimleri:)))))







Kavanozu kullanırken önce pötikare şapkamızı çıkarıyoruz; 


En üst kısmını boyamadım ki kapak rahat dönsün diye. 


Ben çok sevdim bunları, siz de sevdiniz mi:)))


Mutlu ve sağlıkla kalın. 

18 yorum:

  1. bunlar çok sevimli kavanozlar olmuşşş:))))

    YanıtlaSil
  2. aaaaa çok şirinlerrrrrr.. Elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. sevdim,sevdim çok şirin olmuşlar.iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  4. bu kavanozlara aşık oldum, çok çok beğendim ama önce hamur kabartmayı öğrenmem lazım.Bloğuna yorum yazabilmek için ve google hesabı bir türlü kabul etmediğinden open ID hesabı açtırdım.Nekadar beğeniliyorsunuz bilin efem.

    YanıtlaSil
  5. turuncu yani noblesse, sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Lolipu, 10 parmakta 10 marifet,Hatişin hobileri, beğenmenize çok sevindim, çok teşekkürler,

    Nolessem, çok teşekkür ederim,bir başlasan hamur kabartmaya alasını yaparsın eminim.

    YanıtlaSil
  7. çok beğendim çok satarmısın acaba ve kaça satarsın ben alıcıyım sevgili arkadaşım.benle iletişime geçersen sevinirim.şimdi kısa bir tatile çıkıyorum.ama blogumu takip edeceğim.sevgilerrr

    YanıtlaSil
  8. Serpil ablacım çok tatlısın, çok teşekkür ederim. Benim çok yoğun bir iş hayatım olduğu için (bankacıyım), çocuklar filan da derken satacak kadar boyutta işler yapamıyorum, ancak ufak tefek, tek tük şeyler çıkıyor ortaya. Bu kavanozları da anneme hediye etmiştim. Ama söz sana da yapmaya çalışıcam (hediye olarak tabi), çok öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  9. çok tatlı olmuşlar, bayıldım, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. Çok şirinler ! Bak şimdi ben de heveslendim. Aslında evde atıl duran kavanozları hanidir boyamak istiyordum ama şu hamur kabartma gözümü korkutuyor :(

    YanıtlaSil
  11. Maya'nın cicileri; çok teşekkür ederim,

    colette; teşekkür ederim, siz de yapın, hamur kabartma zor gibi görünüyor ama aslında çok kolaymış, ben de yeni başladım.

    YanıtlaSil
  12. canım kızım ben de emekli iş bankalıyım yoğunluğun ne olduğunu çok iyi bilirim.güzel önerin için çok tşk.ler ama ben gene de satın almak isterim.hiç acelesi yok canın ne zaman istersen.sağlıklı ve mutlu günler dilerim

    YanıtlaSil
  13. Bayıldımmmm... Ama şu puantiyeleri nasıl yaptığını bir bilebilsem.. Ben yapamıyorum bir türlü.. Ya. çok güzel olmuşlar.

    YanıtlaSil
  14. Gülsüm hanım çok teşekkür ederim. Puantiyeleri sünger fırçanın sapı ile yaptım. Puantiyeli stensıl şablonu ile de yapılabiliyor. Küçük puantiyeler için ince fırça sapı kullanılıyor. Bir de elişi kağıdı yada başka tür renkli kağıtları delgeçle delip çıkan yuvarlak parçalar dekupaj tutkalı ile yapıştırılıyor. Bildiğim yöntemler bunlar. Siz de yaparsınız, sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Todo lo que hace es hermoso! No importa no entender el idioma todo lo que veo es bello. La felicito siga adelante creando maravillas! Saludos desde el otro lado del mundo Ecuador. Maika

    YanıtlaSil
  16. Gracias Maika. Saludos desde Turquia.

    YanıtlaSil
  17. Bunlar çok cici olmuş kavanozum var yeni boyadım bakabilirsiniz ama puantiyeleri pek ii yapamadım nasıl yaptınız nasıl yapmam gerekir bana yardımcı olunuz lütfen :( işte ona kapak istiyorum da ne renk yapcam bilmiyorum :S

    YanıtlaSil
  18. bayıldımm... hemen hepsinden yapmak istiyorum. hamur kabartma nasıl oluyor ?:( bilemedim ben onu na'parım şimdi....... ellerinize sağlık mükemmel olmuşlar :)))

    YanıtlaSil