9 Haziran 2011 Perşembe

CD den bardak altlıkları & şişeden sehpa süsü

Atık CD lerden sürekli birşeyler yapasım geliyor. Bu kez bardak altlığı denedim;



CD lerin üzerine siyah minik noktalar boyadım; parlak sprey vernikle vernikledim, 


Sonra altına en kalınından siyah keçeyi silikonla yapıştırdım, kenarlarına da sıra taşları gene silikonla yapıştırdım;


Fena olmadı sanki;

Her rengi yapılabilir aslında;





Arka fonda duran siyah süs ise, bir likör şişesinin dönüşmüş hali;
Böyleyken;

Üzerindeki etiketleri söküp, makina nakışı gümüş aplike ve taşlarla süsledim, böyle oldu;


Sevgiler. 

9 yorum:

  1. Ne güzel fikir, denemek çok hoşuma gidecek...

    YanıtlaSil
  2. çok beğendim.şişe de cd.ler de harika olmuş.eskileri yeni yapmak çok zevkli birşey,ellerine emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  3. çok ğüzel olmuş.ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Nazan hn, Serpil hn, Halime hn, çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş ellerinize sağlık,özellikle şişeyi çok beğendim...

    YanıtlaSil
  6. alanay, çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  7. dekoratif ve şık...
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  8. bir cd bu kadar şık olabilir:)) şişe de öyle. eline sağlık, güzel günlerde kullan.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. okuyancığım;
    çok teşekkür ederim:)

    asortik, çok teşekkürler:)

    sevgilerimle..

    YanıtlaSil