21 Haziran 2011 Salı

Ahşap Boyama Askılar

Evde bulunan ahşap askıları süsledim;


Ahşap rengini kaybetmemek için boyamadan direk dekupaj yapıp resme uygun renkte puantiyeler ekledim, sprey vernikle vernikledim;


.
Resimlerin birkısmı dekupajresim.blogspot.com'dan (çok seviyoruz bu bloğu), bir kısmı kendi arşivimden. Resimlerin çoğu düz hatlıydı, ortadan kesip biçerek askının şeklini vermeye çalıştım. 

Detay resimleri şöyle;











Evdeki tüm askıları bu hale getirmek zor, sınırlı sayıda askı içereceğinden bunlar portmantoda kullanılabilir diye düşünüyorum. 

Sevgiyle, mutlulukla kalın.

10 yorum:

  1. Muchas gracias por tu visita.
    Estas perchas te quedaron preciosas.
    Besos desde España

    YanıtlaSil
  2. Askılar şenlenmiş, çokta güzel olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Muchas gracias, Marta. Besos a ti también.

    YanıtlaSil
  4. Ben bunlara bittiiiiim, çok şirin olmuşlar:) Benim izlediklerim arasında olduğunu sanıyordum, sanki birileri siliniyor kendiliğinden :(

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim banucam:) Bahsettiğin olay bana da oldu bir kaç kez, nedenini anlayamadım ben de. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Ben bu kokoş askılara bayıldım.Ayy ben sizin herşeye bakmak istiyorum, hepsi çok güzel.
    www.ihlamurcum.com

    YanıtlaSil
  7. Çok hoşuma gitti:) Denenecekler listesine giriş yaptı:)

    YanıtlaSil