19 Mayıs 2011 Perşembe

Sakallı İple Yoğurt Kabı Süsleme Örnekleri

Yoğurt kovasından sepet yapmayı seviyorum. Çok kullanışlı oluyor. Özellikle de yumoş iple sarıldığı için kirlenince rahatça yıkanabiliyor, lekeler hemen akıp gidiyor. 
Daha öncekileri burada paylaşmıştım. Yenileri de bunlar;



Kovanın tabanını kesip çıkarıyoruz. Yumoş iple kovanın duvarlarını ve tabanını ayrı ayrı sıkıca sarıyoruz. Sonra taban ile duvarı birbirine dikiyoruz;


Bunlar da diğerleri;


Ayıcığın yapılışı;




Sevgiler herkese. 

14 yorum:

  1. Yumoş ip dediğin sakallı ip değil mi?Beyazın üzerindeki iri taşları nerden aldın?çok tatlı çok güzel olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzelll olmuslar böyleeee

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuşlar fiyonka bayıldım. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Noblesse, çok teşekkür ederim. Yumoş ip bildiğin sakallı ip ama bazı sakallı iplerin sakalları daha uzun oluyor, ben bunu seviyorum. Üzerindeki taşları Ankara'da Moda Çarşı'da Hobbyland mağazasından aldım, fiyatları da çok uygun, bir çok rengi var.

    Nesliice, kitap cadısı, çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. bayıldım yani bukadar olur..yarın hemen bir kova ve ipleri alıp başlıyorum..:)) ellerine emeklerine sağlık..süper..:)

    YanıtlaSil
  6. yasmin, çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  7. harika olmuşlar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. mavi sofra, meryemce; çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. hobbyland'ı biliyorum, iri taşlar için oraya bakayım.Dün biten yoğurt kabını atmayım dedim ama beğenmedim kovayı üst kenarı dışa doğru çok taşmış, iple dolasam çirkin olacaktı, sen çok yaptığına göre bana bir marka önerebilir misin?

    YanıtlaSil
  10. Noblesse, ben her çeşit kovayla yaptım, üst kısmı çıkık olsa bile sıkı sıkı sarınca hoş duruyor merak etme. Ama ben daha çok aynesi kullanıyorum galiba. kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuşlar hepside ellerinize sağlık. Bende heveslenerek biriktirmiştim ama bu kıl iplerle yapmayı becerememiştim. İnşallah sizden gördümlerimde tekrar deneyeceğim. Sağlıkla kullanın.

    YanıtlaSil
  12. ayy çok tatlılar gerçekten bayıldım,çok iyi bir fikir,bende malzemeleri ayarlayıp hemen yapmak istiyorum,acaba ne için yapsam.içine ne koysam:))

    YanıtlaSil
  13. ALT VE ÜSTÜ SLİKONLA MI YAPIŞTIRDINIZ. SÜSLEMELER İÇİN SLİKON MU KULLANDINIZ.

    YanıtlaSil