7 Mayıs 2011 Cumartesi

Ahşap Boyama Kutu

Bu ahşap bebek arabası şeklindeki kutuyu  boyayıp içine çoraplarını koymak fikri tamamen kızıma ait. 





Üzerindeki resimleri de dergilerinden seçtik. 





Boyutlu görünsün diye resimlerin üzerine mozaik jeli kullandım ama fotoğrafta pek belli olmuyor. Aslında hamurla kabartma yapmak isterdim ama o kadar becerikli ve sabırlı değilim maalesef. Ama aklımda, mutlaka deneyeceğim. 




Kızım çok sevdi bunu, siz de beğendiniz mi?


Mutlu hafta sonları diliyorum herkese. 

9 yorum:

  1. Bende çok beğendim. :)

    Cıvıl cıvıl olmuş, eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim hobivakti, seninkiler kadar ustaca olmasa da yapıyorum işte birşeyler.

    YanıtlaSil
  3. :) çok harika bayıldım valla ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş, hamur kabartmayı da yaparsın çok kolay bilmiyorsan eski yayınlara bak ben resimlerle anlatım, güzel kızın güle güle kullansın...

    YanıtlaSil
  5. Kitap cadısı çok teşekkür ederim,
    Meral hanım çok teşekkürler, deniyeceğim inşallah.

    YanıtlaSil
  6. oi querida como você é muito criativa.
    amei seu bloquinho.
    um excelente dia das mães para você

    bacione

    YanıtlaSil
  7. querida "casa de fifia";
    Muito obrigado pelo seu comentário gentil.

    YanıtlaSil
  8. Corab kutusu ! süper vallaha benim hic böyle bir fikir aklima gelmemisti

    YanıtlaSil
  9. Nesliice teşekkür ederim, siz de yapın ve güle güle kullanın.

    YanıtlaSil