11 Şubat 2011 Cuma

Keçeden Toka Askılığı Yapılışı



Eğer sizin de bizimki gibi çok fazla tokası olan, süslü ve bıcırık bir kızınız varsa bu tokalık işinize çok yarayacaktır. Biz tokalarımızı sepet içinde tutuyoruz. Ama çift olan lastikli tokaları sepet içinde bir arada tutmanın, ve birini seçince diğer eşini bulmanın zorluğunu yaşadığımız için böyle bir çözüm yolu denedik. Hem de dekoratif duruyor.  



Yapılış aşamaları ise şöyle;



En kalınından fuşya keçe kullandım. Alt kısmı için sakallı ipten pembe haroşa şerit örüp silikonla yapıştırdım. Üzerine yıldız yapıştırdığım harita çivilerini keçeye takarken çivi diplerini de (sağlam olsun diye) silikonladım. Arka kısmına, kare şeklinde kestiğim pembe tülü köşesinden külahın en üste diktim. 


Yakından balaım;



Kızımla biz çok sevdik bunu. Umarız siz de beğenmişsinizdir. Sevgilerle.

5 yorum:

  1. Çok cici olmuş. Çok sevdim. Yaratıcı bir çalışma.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, beğenmenize sevindim.

    YanıtlaSil
  3. harika bir çalışma olmuş,eline sağlık. Aynı toka sorununu bizde yaşıyoruz bende kızıma yapmayı düşünüyorum.Senin için de bir mahsuru yoksa kopyaladım.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Beğenmene sevindim Nestug, tabiiki alabilirsin. Ne mutlu bana.

    YanıtlaSil