16 Şubat 2011 Çarşamba

Örgü Şişleri İçin Koruyucu Başlık Yapılışı

Çocukların küçükken oynadıkları legoların bir kısmını saklamıştım;


Bunları "şiş başlığı" haline getirdim. Şöyle ki; önce legoları iki yanından (lastik geçirmek için) ocakta kızdırılmış tornavida ucu ile deliyoruz, 



Sonra şişin boyundan daha kısa olacak şekilde lastik geçiriyoruz ve üzerini süslüyoruz. Bir kısmını keçe ile bir kısmını tığ işi ile süsledim;;


Bu hale geliyorlar;


Şişe takılmış hali ise şöyle;


Bu da tabiiki kızımınki;



Böylelikle, şişlerin uçlarının herhangi bir yere batmasını süslü bir şekilde önlemiş oluyoruz. Şiş başlıkları  hobi  marketlerde de satılıyor ama bunlar daha bir şeker oldular gibi. Sevgiler.  

7 yorum:

  1. harika bir fikir.yaratıcılığınıza hayran kaldım.ellerine sağlık.sevgilerrr

    YanıtlaSil
  2. çok orjinal olmuşnasıl akıl edersiniz böyle şeyleri:)

    YanıtlaSil
  3. arkadaşlarımdan birinin blogunda gördüm, Siyasallı diye okuyunca merak ettim:)Sanırım Ankara Siyasal, Mülkiyelisiniz.. ben de öyleyim ve çok sevdim blogunuzu. çok yaratıcı ve hoş fikirler var. ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Hay aklınızla bin yaşayın siz.. çok ilginç, nerden aklınıza geldi kuzum (^_^) İzlemeye değer bir bloga benziyorsunuz.. hemen izlemeye alıyorum.. CiCi KaLL.. (^_^)

    YanıtlaSil
  5. Örgüoyuncakcınine, serpil hanım, perimasalım, birdy, arabell çok teşekkür ederim güzel görüşleriniz için. Birdy evet mülkiyeliyim, 1990 maliye mezunuyum, siz kaç mezunusunuz merak ettim, Herkese sevgiler.

    YanıtlaSil