4 Şubat 2011 Cuma

Kokoş tencerelerim




Bu şapkalar, tencerelerin metal saplı kapaklarının kullanımında uygun olur diye düşündüm. Yandakiler de tencere sapları için tutacak.


Yakından da bakalım;


Bunlar küçük boy şapkalar;






Tutacakları da bunlardan bir kaç sıra büyük yaptım. Tok olmaları için iki kat merserize ipliği kullandım. 
Şapkasıyla desenli tencere daha hoş görünüyor gibi. Sırf bu şapkaların devamını yapmak için birkaç  tane daha desenli tencere alacağım. Tekrar bakalım ona;


Umarım beğenmişsinizdir. Sevgiler.

6 yorum:

  1. gayet güzel ve hoş olmuşlar. ellerine sağlık. bence her iki tencerende de sevimli durmuşlar.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim evdebirMELEK.

    YanıtlaSil
  3. Hadi yaa.. Müthiş fikir. Bayıldım. Ellerine sağlık. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Gülsüm hanım, siz de yapın, hep çok tatlılar hem de kullanışlı:)))

    YanıtlaSil
  5. Ay çooook sevdim. :)) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Aaa. ne hoş ya.. Tutacağa ne gerek. Hem de çok şık .Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil