26 Şubat 2011 Cumartesi

Keçe İsim Duvar Süsü

Çocukların odalarına isimleri yazılı duvar süsü yaptım. 


Bu kızımınki;







Bu da oğluşumunki;







Keçeden yaptım, içlerinde elyaf var. İri boy zigzag sutaşı ile harfleri diktim. Plastik peçete halkalarını dolgulayarak askılara astım. 



Duvara asmakta kullandığım askıları officeone superstore'dan aldım. Şeffaf olduğu için göze batmıyor, ayrıca arkasında özel çift taraflı yapışkanı var, istenildiğinde tutacağı ile çekilerek iz bırakmadan çıkarılıp başka bir yere tekrar yapıştırılabiliyor.

Çocuklarımızın çok hoşlarına gitti. Umarım sizler de sevmişsinizdir. Herkese iyi bir hafta sonu diliyorum. Sevgiler. 


3 yorum:

  1. gerçekten çok şık olmuşlar,ellerine sağlık,iyi günlerde kullansınlar...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Emel hanım.

    YanıtlaSil
  3. Ben kalp gördüm mü hiç dayanamam, içim bir hoş olur, gelir gelmez kalplerle karşılandım, blogunu çok sevdiiiim:))

    Amaaa... Neolur yorumlarda "kelime doğrulama"yı kaldır, çok takılıyor:)

    YanıtlaSil