20 Şubat 2011 Pazar

Tığ İşi Süslemeli Ahşap Boyama

Ahşap boyama yapmayı seviyorum. Ama çok fazla teknik bilmediğim için (daha doğrusu dekupaj dışında başka bir teknik bilmediğim için), bildiğim birşeyle ahşabı kombine ediyim dedim. Kızıma bir dergilik/kitaplık yaptım. 



Merserize ipten hanım dilendi bey beğendi (yada tersi miydi) ördüm. Koyacağım yerin alanına uygun ölçüde sert ama ince bir keçe kestim. Parçayı ütüleyip kenarlarından keçeye diktim.( Bu şekilde kalıp gibi düzgün yapışması sağlanıyor. Çünkü tığ işi esnek olduğu için şekli bozulabiliyor.)


Ortalarına inci diktim.


Sıcak silikon ile ahşaba yapıştırdım;


Herkese iyi pazarlar diliyorum. 

6 yorum:

  1. süper olmuş,çok güzel bir çalışma,örgü ile ahşabı birleştirmek harika bir fikir ellerinize,emeğinize sağlık.sevgilerrr

    YanıtlaSil
  2. gerçekten çok iyi ve şık bir fikir.anladığım kadarıyla küçük hanımın odasına da çok uyumlu bir renk olmuş.iyi günlerde kullansın...

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim arkadaşlar. beğenmenize sevindim.

    YanıtlaSil
  4. elinize sağlık çok güzel bi fikir.. :)

    bu arada herkesi bloğuma beklerim

    http://sutlugofret.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Çoooook beğendim. Ne güzel fikir.

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim.

    YanıtlaSil