23 Ocak 2011 Pazar

Güpür dantelli tepsim



Bu tepsiyi yaklaşık iki saatte hazırladım. (Çerçevesini değil tabi.). Yapılışı ise şöyle;


Önce evdeki bütün renkli güpür dantelleri, ipe dizili olarak satılmakta olan iğne oyalarını vs. bir araya topladım




Bunlardan parçalar keserek, iğne oyaları nı dizili olduğu ipten çıkararak kağıt üzerinde önce dizayn oluşturdum.



Simetrik olduğu için tek tarafını hazırlamam yetti. Sonra krem renkli mono-ray kumaş (evde bu vardı, saten de olabilir) üzerine bu parçaları kağıttaki gibi sıcak silikon ile tek tek yapıştırdım. 


En son aşama olarak da üzerine boncuklar ve inciler ekledim. Bunların yapışması pek uzun ömürlü olmaz düşüncesi ile bunları kumaşa diktim. 







Dantel ve kumaş renklerine uygun porselen kulplar aldım, çerçevelettirdim. Tepsi olduğu için cam kenarları silikonlandı. Mat camla çerçevelettirdim. 

6 yorum:

  1. süpper olmuş. bayıldım:)

    YanıtlaSil
  2. Harika bir çalışma olmuş.Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  3. Ne ararken ne buldum, harikaaa ellerinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil